OBCHODNÉ PODMIENKY
Glass wolf s.r.o.
Karpatské námestie 10A,83106 Bratislava-mestská časť Rača
IČO: 56585659, DIČ: SK2122356346
Registrovaná u Obchodného registra Mestského súdu Bratislava III
,odiel:Sro,vložka:182488/B
Kontaktné telefónne číslo slúžiace ako zákaznícka linka: +421908127056
Všeobecné Obchodné Podmienky (VOP) Glass Wolf s.r.o. a Poučenie o Odstúpení od Zmluvy
Poučenie o Odstúpení od Zmluvy
VOP Predajcu
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Všeobecné Obchodné Podmienky s Informáciami pre Zákazníkov
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Obsah
––––––––––––––––––
- Rozsah platnosti
- Uzatvorenie zmluvy
- Právo na odstúpenie od zmluvy
- Ceny a platobné podmienky
- Dodacie a prepravné podmienky
- Výhrada vlastníckeho práva
- Zodpovednosť za nedostatky
- Uplatniteľné právo
- Alternatívne riešenie sporov
1) Rozsah platnosti
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) spoločnosti Glass Wolf s.r.o. (ďalej len „Predávajúci“) sa vzťahujú na všetky zmluvy o dodaní tovaru, ktoré uzatvára spotrebiteľ alebo podnikateľ (ďalej len „Zákazník“) s Predávajúcim v súvislosti s tovarom prezentovaným Predávajúcim na Max Energy webovej stránke (ďalej len „Max Energy“). Spoločnosť Glass Wolf s.r.o. týmto namieta proti zahrnutiu vlastných obchodných podmienok Zákazníka, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
1.2 Spotrebiteľom v zmysle týchto VOP je každá fyzická osoba, ktorá uzatvára právny úkon na účely, ktoré v prevažnej miere nepatria do jej podnikateľskej ani samostatnej zárobkovej činnosti.
1.3 Podnikateľom v zmysle týchto VOP je fyzická alebo právnická osoba alebo spoločnosť s právnou subjektivitou, ktorá pri uzatváraní právneho úkonu koná v rámci výkonu svojej podnikateľskej alebo samostatnej zárobkovej činnosti.
2) Uzatvorenie zmluvy
2.1 Opisy produktov Predávajúceho uvedené na stránke Max Energy nepredstavujú záväzné ponuky zo strany Predávajúceho, ale slúžia na predloženie záväznej ponuky zo strany Zákazníka.
2.2 Zákazník môže predložiť svoju ponuku prostredníctvom on-line objednávkového formulára na stránke Max Energy. Po vložení vybraného tovaru do virtuálneho nákupného košíka a absolvovaní elektronického procesu objednávania Zákazník kliknutím na tlačidlo, ktoré ukončí proces objednávania, predloží právne záväzný návrh na uzavretie zmluvy týkajúcej sa tovaru obsiahnutého v nákupnom košíku.
2.3 Predávajúci môže prijať ponuku Zákazníka do piatich dní:
zaslaním písomného potvrdenia objednávky alebo potvrdenia objednávky v textovej forme (faxom alebo e-mailom), pričom v tomto prípade je rozhodujúce doručenie potvrdenia objednávky Zákazníkovi, alebo doručením objednaného tovaru Zákazníkovi, pričom v tomto prípade je rozhodujúce prevzatie tovaru Zákazníkom, alebo vyžiadaním platby od Zákazníka po odoslaní objednávky. Ak ide o niekoľko z uvedených alternatív, k uzatvoreniu zmluvy dochádza v čase, keď jedna z uvedených alternatív nastane ako prvá. Lehota na prijatie ponuky začína plynúť dňom nasledujúcim po dni odoslania ponuky Zákazníkom a končí uplynutím piateho dňa od odoslania ponuky. Ak Predávajúci neprijme ponuku Zákazníka v uvedenej lehote, považuje sa to za odmietnutie ponuky s tým, že Zákazník už nie je viazaný svojím vyhlásením o zámere.
2.4 Text zmluvy Predávajúci uloží a zašle Zákazníkovi v textovej forme (napr. e-mailom, faxom alebo listom) po odoslaní objednávky Zákazníkom spolu s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a informáciami pre zákazníka. Predávajúci sám nesprístupňuje text zmluvy nad tento rámec.
2.5 Pred záväzným odoslaním objednávky môže Zákazník skontrolovať prípadné chyby pri zadávaní pozorným prečítaním informácií zobrazených na obrazovke. Zákazník môže počas procesu elektronického objednávania opravovať svoje údaje pomocou bežných funkcií klávesnice a myši, až kým neklikne na tlačidlo, ktoré dokončí proces objednávania.
2.6 Pri uzatváraní zmluvy je k dispozícii len slovenský jazyk.
2.7 Spracovanie objednávok a kontaktovanie prebieha prostredníctvom e-mailu a automatizovaného spracovania objednávok. Zákazník sa musí uistiť, že e-mailová adresa, ktorú uviedol na spracovanie objednávky, je správna, aby na ňu bolo možné prijímať e-maily zaslané Predávajúcim. Najmä pri používaní SPAM filtrov musí Zákazník zabezpečiť, aby všetky e-maily odoslané Predávajúcim mohli byť doručené.
3) Právo na odstúpenie od zmluvy
3.1 Spotrebitelia majú vo všeobecnosti právo na odstúpenie od zmluvy.
3.2 Ďalšie informácie o práve na odstúpenie od zmluvy nájdete v zásadách odstúpenia od zmluvy Predávajúceho.
4) Ceny a platobné podmienky
4.1 Ceny uvedené Predávajúcim sú celkové ceny a zahŕňajú zákonnú daň z pridanej hodnoty. Akékoľvek dodatočné náklady na doručenie a dopravu sú uvedené samostatne v opise príslušného produktu.
4.2 O možnostiach platby je Zákazník informovaný v opise produktu Predávajúceho.
4.3 Spracovanie platieb sa vykonáva v mene Predávajúceho prostredníctvom platobných metód uvedených na stránke Max Energy.
5) Dodacie a prepravné podmienky
5.1 Dodanie tovaru sa uskutoční odoslaním na dodaciu adresu uvedenú Zákazníkom, ak nie je dohodnuté inak. Pre spracovanie transakcie je rozhodujúca dodacia adresa uvedená pri spracovaní objednávky na stránke Max Energy.
5.2 V prípade tovaru doručovaného prostredníctvom zasielateľa sa doručenie uskutoční „po okraj chodníka“, tzn. po okraj chodníka, ktorý je najbližšie k adrese doručenia, ak nie je v opise produktu na stránke Max Energy uvedené inak a ak nie je dohodnuté inak.
5.3 Ak sa dodanie tovaru nepodarí z dôvodov, za ktoré je zodpovedný Zákazník, Zákazník znáša primerané náklady, ktoré v dôsledku toho vznikli Predávajúcemu. To neplatí, pokiaľ ide o náklady na vrátenie tovaru, ak Zákazník účinne uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy.
5.4 Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nesprávneho alebo nevhodného vlastného zásobovania. Predávajúci vynaloží všetko primerané úsilie na obstaranie tovaru. V prípade nedostupnosti alebo len čiastočnej dostupnosti tovaru bude Zákazník okamžite informovaný a platba mu bude bezodkladne vrátená.
6) Výhrada vlastníckeho práva
Ak Predávajúci zaplatí zálohu, ponecháva si vlastnícke právo k dodanému tovaru až do úplného zaplatenia dlžnej kúpnej ceny.
7) Zodpovednosť za nedostatky
7.1 Ak nie je v nasledujúcich ustanoveniach uvedené inak, platia ustanovenia o zákonnej zodpovednosti za nedostatky.
7.2 Ak Zákazník vystupuje ako podnikateľ,
Predávajúci má možnosť výberu typu dodatočného plnenia;
je v prípade nového tovaru premlčacia lehota na nedostatky jeden rok
od dodania tovaru;
práva a nároky vyplývajúce z nedostatkov sú v prípade použitého tovaru vylúčené.
7.3 Vyššie uvedené obmedzenia zodpovednosti a skrátenie lehôt sa okrem iného nevzťahujú na nároky Zákazníka na náhradu škody a náhradu nákladov a neplatia v prípade, že Predávajúci podvodným spôsobom zatajil nedostatok.
7.4 Ak Zákazník vystupuje ako spotrebiteľ, je povinný reklamovať dodaný tovar so zjavným poškodením pri preprave u doručovateľa a informovať o tom Predávajúceho. Ak to Zákazník nedodrží, nemá to žiadny vplyv na jeho zákonné alebo zmluvné nároky vyplývajúce z nedostatkov.
8) Uplatniteľné právo
Ak Zákazník vystupuje ako spotrebiteľ, na všetky právne vzťahy medzi zmluvnými stranami sa uplatňuje právo štátu, v ktorom má Zákazník obvyklý pobyt, a výlučnou jurisdikciou pre všetky spory vyplývajúce z tejto zmluvy je bydlisko Zákazníka.
Ak Zákazník vystupuje ako podnikateľ, na všetky právne vzťahy medzi zmluvnými stranami sa uplatňuje právo štátu, v ktorom má Predávajúci svoje sídlo, a výlučnou jurisdikciou pre všetky spory vyplývajúce z tejto zmluvy je sídlo Predávajúceho.
9) Alternatívne riešenie sporov
Informácie o mimosúdnom riešení sporov so spotrebiteľmi na Slovensku
Prípadné spory medzi Predávajúcim a spotrebiteľom vyplývajúce z uzatvorenej kúpnej zmluvy je možné riešiť aj mimosúdne. V tomto prípade sa spotrebiteľ môže obrátiť na centrum mimosúdneho riešenia sporov na Slovensku. Na Slovensku je týmto orgánom Slovenská obchodná inšpekcia (SOI). Viac informácií a všetky podrobnosti o mimosúdnom riešení sporov nájdete na webovej stránke SOI: https://www.soi.sk/sk/SOI.soi.
Predtým, ako sa spotrebiteľ rozhodne iniciovať mimosúdne riešenie sporu, Predávajúci odporúča spotrebiteľovi, aby najskôr kontaktoval Predávajúceho a pokúsil sa nájsť zmierlivé riešenie vzniknutej situácie.